Strange

Tja!!
ChilliIdag har vi varit lediga jag å lillan. Började dagen med att lämna lillan hos mormor, sen drog jag vidare med Chilli till veterinären. Han är ju lite skum den dära katten, men dom kunde inte se annat än att han var väldigt fin och välmående. Det känns ju bra i alla fall. Fick köpt med mej små kapslar till honom som har en lugnande effekt, inte så han blir seg eller så men så att han känner sej lite bekväm i alla fall. Får se om det kanske kan hjälpa mot hans konstiga beteende.

När jag hade lämnat av honom hemma igen så hämtade jag lillan och vi åkte till b-plan en sväng. Hittade inga jeansshorts idag heller eller några andra shorts heller för den delen. Att det ska vara så svårt. Däremot så fick jag köpt lite kläder till lillan IDAG IGEN. Fan va kläder hon har den ungen asså. Men jag kan inte hjälpa det. Det finns så sjukt mycket fina kläder till små tjejer i hennes ålder. Man blir ju alldeles tokig.

Senare var det dags för sommaravslutning på dagis med snacks, musik, ballonger och såpbubblor i mängder. Alla ungerna var som galna i alla bubblor. Man såg i och för sej på dom vuxna också att det lös till i ögonen på dom. Haha!!
Nu har vi kopplat av en stund här hemma med middag och mys i soffan så snart ska lillan nana och jag ska kolla på Grey's.

SåpbubblorRosaLillan


Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman jag köpte skit fina jeans shorts på Lindex (b-plan) för ca 2 veckor sedan. 249kr. Lite ljusare jeans tyg, slitna. Puss!

2010-06-09 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0