Snäckan

God kväll mina vänner.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt över huvud taget..Åkte förbi plantagen efter jobbet, mest för att bara spana lite och vipps så hade jag köpt en badsnäcka till lillan. En sån där blå med ett likadant lock till. Den kan hon ha och plaska runt i här i trädgården. Det blir perfekt. Igår badade hon i sin badbalja på baksidan och den är änna i minska laget nu vill jag påstå.


Jag kom just på att midsommar börjar närma sej. Va fasen ska man hitta på då. Någon som har nått förslag kanske?? Jag har inte ens haft en tanke på det. Men jag har ett svagt minne av att jag pratat med någon och sagt att vi skulle hitta på nått, men minns inte vem det kan ha varit. En sak är i alla fall säker, det blir inget traditionellt dansande i folkdräkt i alla fall. Haha!!

Midsommarstång




Nä nu ska jag ta mej en huvudvärkstablett och hoppa i säng....Fasen, kom just på att jag har tvätt att hänga upp också. Åååh, det är så tråkigt. Undrar om man på något sätt kan göra tvätthängandet lite roligare tro. Don't think so. Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0