Ohlalaaa!!!

Tja!!
Nu har jag lite tid över att sätta mej framför datorn och klinka ner ett par rader.
Dagen har inte haft något speciellt vettigt att erbjuda, men i alla fall så träffade jag syrran förut på lunchen. Det var mysigt. Lilla solen var såklart med också. Mosters lilla godbit, så söt så söt. Jag käkade i alla fall en supergid lasagne, sån lär det ju bli fler gånger. Solen satt och sölade med en liten brödbit och lekte tittut bakom syrrans sjal. Gulle!!


I övrigt har dagen gått hyffsat fort och det har varit lagom att göra på jobbet. Min sista kund köpte kakel till sitt kök på 2 m² för 10 000:-, såna kunder gillar vi =) Mera sånt tack. Hehe!! Dessutom var dom så himla snälla och goa. Då känns hela dagen lyckad.

Hemma sen väntade prinsen och min lilla prinsessa. Lillan fick bada lite medans jag färgade ögonbrynen. Såå najs det blev. Det är då man kommer på hur illa det ser ut när man inte färgat på ett tag.
Lite senare kom mamma och pappe ner och fikade en sväng. Chefen hade MASSA fikabröd över efter ett möte idag och jag kunde inte slänga i mej allt själv, usch usch, onyttigt. Hur som helst så var det mysigt med lite kvällsbesök. Nu ska jag å prinsen mysa framför tv:n lite sen blir det sängen. Herrååå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0