Sista dagen innan semestern är ju alltid l...

dsc02206 (MMS)

Sista dagen innan semestern är ju alltid lite speciell. Man har förväntningar och förhoppningar om den kommande semestern. Kommer vädret att vara kanon eller blir det bara regn? Första veckan ser ju lovande ut i alla fall. I alla fall så blev jag lite tårögd när jag lämnat Lillan på dagis idag. Där kändes så öde på något sätt. Sen så är det ju sista dagen på hennes avdelning. Till hösten flyttar dom upp ett steg. Efter det steget så är det bara en avdelning kvar innan skolan. Åh min lilla lilla tös. Nä nu ska vi inte jäkta. Haha. På jobbet är det dött idag i alla fall, hoppas det flyter på lite mer snart. Annars känner jag på mej att dej här blir en seg dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0