3 dagar på en camping

Jag har aldrig tidigare i mitt liv campat, men i måndags drog ju vi ivä med ett par vänner och deras husvagn till Vita Sandars camping i Mellerud. Det var en jättefin camping med massa roliga saker att göra. Vi testade på lite blandat. Först på måndagen när vi kom dit så hade dom ju helikopterflygning som jag och Lillan provade. Oj va grymt det var. Hohoo!! Sen hyrde killarna och barnen nån konstig cykelbil som dom trampade runt på. Det tyckte dom var roligt. Vad gjorde vi annar då? Var nere vid sjön och badade. Campingen låg precis vid en jättefin sandstrand med såndär mjuk och härlig sand. Det var inte så varmt i vattnet precis när man gick i men när man varit i en stund så var det riktigt skönt. En morgon efter frukost gick jag och Maria ut för att köra motionsslingan som dom hade. Vi skule ta den långa på 4 km, men jag skulle tro att det blev längre. Vägen delade sej liksom så vi fick chansa och hamnade hos nån bonde som vi fick fråga om vägen. Sjukt jobbig slinga var det i alla fall som var täckt med så där fin sand som även fanns på stranden. Rätt jobbigt att gå i, plus att det regnade så sanden och leran skvätte långt upp på benen. Dagen efter hade jag sån jäkla träningsvärk kan man säga. Haha!! Vältränade jag (not). Nä, men i alla fall så hade vi 3 kanonsköna dagar på campingen. Lillan var jättegrinig över att vi skulle åka hem, hon tyckte det var såå rolig och mysigt. Vem vet, det blir säkert fler gånger.

Här landar helikoptern som vi flög med
Flyga helikopter

Lillan är helt salig uppe i luften
Lillan i helikoptern

Åker cykelbil
Cykelbil

Lillan kör bil
Lillan kör bil

Badar i sjön
Bad i vänern

Mongotår, hahaha!!
Mongotår haha!!

Lillan sötnos
Så fin

Darling
Älskling

Gungeligung
Gungeligung

Tuffingar på väg till stranden
Tuffingar på väg till stranden

La famiglia
La famiglia

Fossingar i den mjuka sanden
Fossingar i sanden

Jag och lillan går på upptäcktsfärd
Jag och lillan på bryggan

Älsklingarna
Älsklingar

Här ligger vi å gottar oss
Göttar oss på stranden

På beachen
Solar

Grabbarna grillar käk
Grillar käk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0