Man ska ha Huuuusvagn...Lalala!!!

Ojojoj, hur ska detta gå? Elle ska ut och campa. Hahaha!!! Jag har aldrig campat i hela mitt liv och det ska bli sjukt mysigt. Men hur laddar man liksom? Jag har ingen aning vad det är som gäller. Tur att man tillbringar dagarna med ena riktiga husvagns-typer i wct-dräkter och grejer haha, nääe inte riktigt så kanske men inte långt ifrån. Det ska bli så roligt och ungarna kommer ju att älska det (förhoppningsvis).
Frågan är vad man egentligen behöver ha med sej till en camping.
Mat?
Kläder
(of course)
Lakan (jaao)
Leksaker (check)
Bikini
Smink??
(Jaaa)
Plattång? (:-S)
Myggrollon (kan tänka mej det ja)
Dator (hade man haft dongel (heter det så?) så visst)

Jag tror jag är en stadsmänniska mer, men det lockar verkligen med camping. Haha!! Vi får väl se hur det går. Vi drar ju inte förän på måndag så jag hinner ladda mentalt i ett par dagar nu.

Här kommer en sköning (älskar)! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0