En i mängden på Ullared

Igår var jag en av alla de 27 100 personer som inte valde att vända om trots att det var bom stop på vägen till Gekås i Ullared. 45 minuter tog det för oss att åka de sista tre kilometrarna innan vi kom till parkeringen. När vi väl skulle köa in till varuhuset så ringlade sej kön genom hela området. Det tog väl 30-40 minuter till, men flöt på bra hela tiden. Då å då dök det upp små kameranissar som filmade för höstens Ullareds-säsong. Till slut kom vi i alla fall in och fick oss ca 6 shoppingtimmar i huset. Aah så kul det är. Man blir ju alldeles tokig. Favvo-fynden är mina wct-tröjor och min läckra nit-väska.

Vid 21-tiden var vi äntligen på väg hemåt efter att bilen vägrade att starta. Jag frågade en snäll skåning om han hade startkablar. Nej sa han, "men jao äe en jäjkel pao o poutta!". Haha!! Så putte han medans jag fick joxa inne i bilen å vipps så var motorn igång.

Filmteam
Ullareds-Boris + filmteamShopping-fynd


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Va roligt! Har aldrig varit där, men vi ska försöka åka dit nu i Augusti :D

2010-08-02 @ 11:03:56
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0