1½ vecka kvar

Fan fan fan, nu är det bara 1½ vecka kvar av min härliga semester. När jag tänker på det så får jag lite lätt ångest över vad jag ska göra mina sista dagar...(Haha, det lät lite väl hårt kanske) Den senaste veckan har vi bara varit hemma och tagit det lugnt å haft det gött. Men nu är det dags att hitta på saker känner jag. Det ska ju dessutom bli skitväder nu, hur kul är det då att göra något. Imon ska jag i alla fall åka in till stan. Det ska bli så roligt. Jag tror inte att jag har shoppat nånting direkt under semestern faktiskt. Hoppas nu att jag hittar massa fint imorgon.

Idag har vi legat å solat oss i trädgården. Lillan har badat i baljan och vi har ätit glass å druckit glassdrinkar å sånt gott. Det får man göra när det är fint väder. Nu ska jag strax slänga ihop lite middag till mej och min lilla familj. Vi äter nog ute idag också. Har ju grejat iordning lite på utsidan så det är så mysigt att sitta där nu. Myys, hehe!! Vi hörs kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0