Varma öron

Halloj!
Nu har jag varit hemma en stund efter att ha varit ute och svängt i stan. Vi åkte till sisjön för att försöka få tag på min lampa, men den verkar vara slut överallt. Köpte mej en fin mössa istället en lurvig sådan. Lätt att den håller mina öron varma i denna kylan. Köpte även ett par supersöta PUMA-skor till lillan. Det var rea på sista paret. Cute!!
MössaGräddvita barn-PUMA med strass

Nu ska jag dra iväg lillan på pulkan och gå hem till mama och papa på lite middag. Dom bjur på köttfärslimpa idag, det tror jag bannemej inte att jag har ätit sen jag var liten. Ikväll blir de nog film med prinsen, sista Falk-filmen. Så vi hörs nog inte förän imon om jag får tid över.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0