Min helg i korta drag

FREDAGEN:



I fredags hade jag D hemma på middag. Vi åt tacos som är så himla gott. Efter det mixade vi ihop våra goda hallonshots som slank ner den ena efter den andra. Efter det gick vi till kvarterskrogen här, hahaha!!! Jösses vad jag kände mej vilsen där ett tag. Men ack så roligt vi hade det till slut.
Innan stängning vart det lite ringdans och grejer. D tog täten, och både gamla och unga hängde på. Kvällen slutade i en snödriva någonstans och vi hade såå kul.
Hallonshots och Hur fan visste du detPå väg utTequilaPå kvarterskrogenLigger i snönMys i snön


LÖRDAGEN:

Kul var det däremot inte igår när man skulle upp och jobba. Uusch!! Jag va så bakis och min frukostmacka tog mej typ en halvtimma att äta upp. Det var så jobbigt, men jag hade ju mej själv att skylla.
Trots detta var det rätt gött att jag kom iväg till jobbet, hade jag inte gjort det hade jag nog bara legat mer eller mindre halvdöd hemma i soffan och hur roligt hade det varit.
Efter jobbet fick vi besök av sambons syster och hennes kompis som läser till socionom och för tillfället är inne på psykologi, där dom ska träffa ett främmande barn och studera detta genom språk rörelser tankesett m.m rätt intressant. 
Dom hade med sej fika och Lillfis tyckte det var jätteroligt. Hon fastnade genast för Carros kompis och slet med henne upp på sitt rum för att visa alla leksaker.
På kvällen hände inte speciellt mycket, jag somnade ganska tidigt på soffan och väcktes av sambon att par timmar senare. Då var jag pigg och satte igång å röjde i köket. Det känns så gött på morgonen när man kommer ner och köket är renstädat. Härligt!!


SÖNDAGEN:

Lillan försökte sej på att hoppa hopprep med en mikrofonsladd, stackarn. Det gick inte så bra så vi drog till Toys'r'us och köpte ett ordentligt. Inte för att det gick så mycket bättre. Att få till det med att hoppa samtidigt som repet slår i backen kan inte vara helt lätt. Men hon lär sej tids nog.
En annan sak hon tycker är lite roligt är att hjula. "Mamma nu kan vi hjula" säger hon så får jag hålla om hennes midja så hjular hon. Min lilla gymnast. Skulle lagt upp ett videoklipp men nu gick inte det så skit samma.
Efter Toys'r'us gick vi till Johanssons skor och jag köpte mej att par nya skinnstövlar på rean. Gött!!
Nu blir det film med Prinsen, vi har hyrt Baksmällan, så vi får se om den är bra.

Skinnstövlar


 


Kommentarer
Postat av: Daniella

vad rolig tequila bilden var hahah kolla in min bild, så klockren hahah .. fan vilken kväll det var gumman. nu ska jag hoppa i sängen, kommer sakna dig sååååå mkt gumman!! hör av mig när jag e framme immorgon pusss puss <3

2010-02-01 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0