Vitt vitt vitt

Idag har vi haft en supermysig dag. M kom hit och drog med mej och lillan till pulkabacken för att roa oss lite. Gud va kul det är. Har tyvärr inte lyckats hitta någon ny pulka till lillan så hon får åka i sin lilla som är sprucken i botten, men det går fort som fasen ändå. Jag och M körde en annan variant med plastpåsar. Jösses va det gick!! Haha!!
Vi hade med oss en termos med varm choklad och några smörgåsar så vi satt och hade vinterpicknick under träden samtidigt som snön dalade ner på oss. Det var såå himla mysigt. Jag älskar när vintrarna är såhär. Det kommer mer och mer snö och det är lagom kallt och helt underbart ute. Jag kan inte minnas när jag upplevde en sån här vinter senast. Men det var ju lätt när jag var riktigt liten.
En sån här vit vinter måste ju vara en rejäl laddning för en kort vår och en låång härlig sommar fylld med massa sol och ljumma sommarkvällar. Eller? Tror du inte det?

Ute en dag med Maria i pulkabackenI pulkabackenVinter-picknick
Vinter-picknick

Lillan och Maria på isbananVinterbildLillan och MariaJag och MariaStackarn
Lillfis hittade en snöboll hon ville ta med hem. Men den var för tung och fick stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0