Tanken var

Idag fick jag ringa och VAB-anmäla mej då lillan klagade över ont i magen hela morgonen och det hela slutade med att hon kräktes. I och med att hon hade gjort detta så ville jag ju ine skicka henne till dagis såklart. Jag själv hade lite ont i halsen, men brydde mej inte mer om det. När vi kom ner och det blev dags för frukost så käde jag mej sämre och sämre. Jag fick ont i kroppen och kände mej allmänt febrig. Nu sitte man här med 39-40 graders feber och tycker jäkligt synd om sej själv.
Tanken var ju att jag skulle vara hemma för VAB. Vad hände? Lillan mår hur bra som helst så förhoppningsvis får hon gå till dagis imon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du söta! 09 Ja jg tycker ni e lika =) hehe.. ha det bra du med, kramisar!!

2010-02-11 @ 18:30:11
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: M

SV; Tack vad kul att höra :)

2010-02-11 @ 19:09:55
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0