Surr surr

Sitter här framför datorn i nån konstig slags ställning som gör att benen somnar så det surrar sådär jobbigt. Undrar vad det är som gör att de blir så egentligen och undra vad som händer om man inte byter ställning så blodet kan strömma till. Såna konstiga funderingar kan jag ha ibland.

Har precis haft lite längre konversationer med mina söta vänner på fejjan.
F, jag längtar så efter att få träffa lilla ärtan och dina ord värmde i mitt hjärta ska du veta.
D, I miss youuuu. Herregud, va sakta tiden går snart får det bli mars och snart får mars ta slut, okej?!
Det är allt bra fantastikt med fejjan egentligen. Jag hittade ju en gammal sommaflirt där som jag träffade för ca 13 år sedan eller nått i Italien. Rätt kul faktiskt.
Sen finns det ju människor betydligt mycket närmre också som man kanske aldrig hade fått se igen om det inte vore för fejjan.

Snart kommer nog min prins hem då blir det sängen som gäller. Usch va trött jag är. *GÄÄÄÄSSSSP*
Natti natti!!

Himmel
Tänk att himlen kan vara så fascinerande vacker.


Kommentarer
Postat av: kristin

he he...ja, men de e möööcke kvar!! :0) hoppas på inflyttning till våren!

2010-02-24 @ 10:36:54
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0