Mina stekta nudlar, mmmm.

Så här gör jag förresten jag mina supergoda stekta nudlar. Mmmm!!!

NudlarNudlar
Först kokar jag mina favvonudlar Samyang Ramen smak kryddstark. Finns att köpa bland annat på ICA.
Jag häller i kryddan strax innan jag häller av vattnet. När jag hällt av vattnet så häller jag i lite matolja och ostronsås (Lee kum kee) i kastrullen. Låter det bli lite varmt och häller sedan i nudlarna. Blandar runt och voila, Klart!!
Strö över lite Thai green curry (Santa maria) också så blir det extra smakigt.
Kan ju även ätas med stekt kyckling t.ex eller andra goda tillbehör.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gott med nudlar!

2010-02-18 @ 23:18:01
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0