För första gången i mitt liv

Hur ska detta gå? För första gången i mitt liv ska jag få gå på maskerad. Jag undrade när det skulle bli min tur och OM det skulle bli in tur någongång. På lördag är det dags. Det ska bli så kul. Hoppas att folk går in för det och inte bara är tråkiga vanliga saker, men det tror jag inte. Själv har jag varit och inskaffat min dräkt idag hihi. Jag tänker inte berätta vad det är för då blir det inget kul.
Men jag kommer att vara såå fin.

Maseradklädsel

Nån som kan lista ut? Jag tycker det är uppenbart men så kanske det inte är.


Kommentarer
Postat av: Maria Lundbäck

Åååh vad spännande :) ska bli så sjukt kul. Men jag har lite ångest, vi har typ inte planerat nåt. Herre jösses måste fixa i nästa vecka. Maskerad dräkten e ju redan fixad men det vet du ju! Haha ska bli kul å vara tårta:) jag kan tänka mig vad du ska vara.. PUSS!

2010-02-27 @ 22:14:57
Postat av: frida

du skulle ju skicka en bild te mig å visa hur du såg ut.... så dax att göra de nu... =)

ja vet ju va du e för nåt... jättefin...

pöss

2010-02-28 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0