Datorf*nskap

Jag blir så jäkla less. Nu ska jag skriva detta inlägget utan att gå tillbaks och redigera texten så ska vi se hur det går. Våran dator har nämligen flippat totalt. När jag t.ex skriver en text så hoppar den ibland över vissa av bokstäverna som jag skriver och ibland hoppar den öer mellanslaget. Så oerhört tröttsamt. Sen så är det även så att när jag surfar runt på internet så hänger den sej ibland, skickar upp lite popup-fönster och sådant trots att jag blockerat dessa. Stänger ner och öppnar upp igen och håller på å larvar sej. Fasen va jag hatar sånt. Kan den inte bara sköta sej som den ska. När vi kör virusscannern så visar den på att ingenting finns. Det är så jäkla skumt. Fattar inte vad felet är. Nu bara för det så har det funkat alldeles utmärkt att skriva. Så himla typiskt.
Igår när jag hade skrivit en text så lät det som typ rysska när jag läste upp vad det stod.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0