Hyr film på nätet


Into the wildHäromdagen kom det hem 2st nya filmer till mej (helt gratis) genom den här sidan. Den här gången blev det The Ugly Truth och Into The Wild.
Den sistnämnda tittade vi på igår. Jag vet inte vad prinsen tyckte men jag tyckte den var bra i alla fall.
Den handlar om en kille som kommer från en familj där pengar och prylar betyder mest. Detta är inte speciellt viktigt för honom och för att visa att lycka inte kommer av rikedom så ger han sej ut i vildmarken ensam utan pengar eller andra egentliga nödvändigheter. Under resans gång träffar han på en del personer som ska komma att bli betydelsefulla för honom på olika sätt. Into the wild

Jag lyckades ju i alla fall att hålla mej vaken under hela filmen och bra detär en bra poäng.

Ikväll blir det nog till att titta på The Ugly Truth, så få vi se om den är bra också. Jag gillar ju skådisarna i alla fall.

 

 



Himla smidigt det där med att hyra film på nätet måste jag säga. Speciellt när man får ha den så länge man vill och att i stort sett alla filmer finns, både gamla och nya.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0