Ullared 17:e December

Soluppgång
För lite mer än en vecka sen, ja närmare bestämt den 17:e december så fattade jag ett ganska hastigt beslut att åka med syrran å Smilla till Ullared. Kände att det var dags och så behövde jag sysselsättning. Vi hade en jättemysigt dag där nere med massa shopping såklart. Smilla var helt galen och gick helt bananas bland klädställningarna. Stora tjejen fyllde 9år dagen innan och då fick hon som present, en shoppingtur på Ullared bland annat.
Just nu så minns jag faktiskt inte vad jag köpte, en hel del julklappar blev det (trots att dessa redan var klara). Bästa köpen var nog i alla fall min fina skidjacka och min fina lykta. Så nöjd med båda dessa.

SkidjackaLjuslykta

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0