Paket

Igår när jag hämtade in posten så låg där ett litet paket till mej. Det var mina Twilight-produkter. Maskaran måste jag säga var skit rent ut sagt. Det kommer knappt något på fransarna, men jag tror iofs att det stog nånstans att man var tvungen att ta flera lager för att den skulle göra sej rätt. Jag gillade inte borsten alls heller. Lipglosset däremot I LIKE!! Färgen är jättesöt, diskret men söt och så luktar det så gott, karamellkola. Mmmm!!

Jag har varit hemma från jobbet denna veckan då jag inte mått speciellt bra, men idag kände jag mej faktiskt lite bättre. Så imorgon blir det till att gå å jobba igen. Jobbar lördag också, segt. Men nu har jag ju varit hemma ett par dagar så jag ska inte gnälla. Missade till å med Grey's igår, hur f*n det nu kunde gå till. Någon som vet när reprisen går? Om det går någon? Eller kan man kolla på nätet kanske.

Nä nu e jag tröööött, zumbat idag faktiskt men inte igår. Går nog till kojs faktiskt. Natti!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Repriserna brukar gå på söndagar :)

Tänk gärna lite extra på julklapp till lillfisen, & krya på dig!

2010-12-09 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0