Nu ska jag suga fint

Trallade glatt in på Media Markt idag efter jobbet. Mitt mål var dammsugarhyllorna. Har länge gått och funderat på om vi inte skulle skaffa oss en snajsig liten Ergorapido, dels för att den är mycket praktiskt och dels för att den är såå läcker. Tur som jag hade (måtte väl jag också få ha lite tur innan året är slut) så fanns det TVÅ stackars små lila sugare kvar. Jeeeiihoooo, va glad jag blev och tog stolt en under armen, betalade och åkte hem. Nu står den så fint och laddar sej ute i köket. Imorgon ska jag minsann dammsuga fint.

Ergorapido Lila

Kommentarer
Postat av: Cicci

Se till att plocka bort hår från golvet innan du damsuger. Har en sån i Stockholm och jag HATAR den. Eftersom jag fäller mycket hår så fastnar det lätt i och då damsuger den inte alls, är skitdålig! Lycka till! =)

2010-12-27 @ 23:50:50
URL: http://cicciochstockholm.blogg.se/
Postat av: KRISTIN

heej! sån har jag också spanat på...fast i en annan färg!!! himla smart!

2010-12-28 @ 15:47:26
URL: http://bygganytt.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nej, jag vet inte hur det är med katthår =) men om man fäller mycket långa hår så fastnar de i den saken som roterar under under munstycket och det resultetar i att den inte roterar längre. Då suger damsugaren inte upp saker. Skitjobbigt! P.s ...och ja, jag har försökt få bort håren men de sitter fastsnurrat... D.s

2010-12-28 @ 20:31:36
URL: http://mikaelocicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0