Julbord på IKEA

Tjo på er!!
Dan före dopparedagen har vi idag och snön ligger fortfarande vit på marken. Helt otroligt!
Jag lämnade av lillan på dagis imorse för att sedan rulla vidare till backaplan en sväng med mor min. Handlade lite myskläder till mej själv (Jag sååå behövde detta) och en julklapp till prinsen. Önskar man sej inget så får man ta det man får. ;)

Efter backaplan tyckte min kära mor att vi skulle julborda lite på IKEA. Jaa, så himla mysigt. Så vi gick raka vägen till restaurangen, betalade och fick en liten "Gilla Julbord"-lapp som man skulle sätta på sej.
Dom hade dukat upp så fint på julbordet med allt möjligt gott för alla smaker. Jag åt bara skinka, prinskorv, köttbullar och potatis. Julvört till det också å så lite risalamalta till efterrätt. Jansson å lax å sill å sån skit e inget för mej, men mamma tyckte det var gott i alla fall.
Julbord på ikea

Nu sitter jag här omsvidad till mina nya mysiskläder. Byxorna är helt underbart sköna. I lööööv.



Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Hur gjorde du mouseover i headern? taaack om du svarar :D

2010-12-26 @ 09:55:12
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

okej tack ändå! Plus tack för komplimangen :3

2010-12-26 @ 11:49:48
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0