Vettigt eller inte!?

Idag har det inte hänt mycket vettigt. Jag har jobbat hela dagen såklart. Prinsen ringde och sa att lillan gått med en kompis hem från dagis, så efter att jag slutat jobbet så gick jag dit å hämtade henne. Sen åkte vi till Maxi för att byta ett par skor som jag köpte till henne igår. Jättefina skor för bara 129 spänn. Det är så perfekt för henne att ha på dagis. Felet vara bara att dragkedjan på ena skon hela tiden åkte ner och så kan man ju inte ha det. Köpte ett nagellack också från Depend som jag varit ute efter, såå najs. Målade lite på tipparna bara å det blev väl rätt kul. När vi kom hem så var det dags för rutiner igen, kvällsmat, borsta bissarna och läsa saga. Idag läste vi Pomperipossa, haha den e så rolig. "Hovmarsalken pekade sej på näsan och sa -Paa!!" Det garvar vi alltid åt. Sen var det dags att nana. Jag somnade gott brevid lillan en stund innan jag tog mej kraft att gå ner if´´gen. Nu har jag surfat runt lite på nätet och ska strax krypa ner i sängen jag också. Så natti natti!

Rosa SneakersDepend nagellack turkost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0