Tick tack!!

Klockan börjar snart närma sej midnatt, kanske dags att lägga sej då eller. Måste bara blogga lite först.
Idag var vi 2 pers på jobbet, lite få kanske. Borde vara i alla fall 5, men det gick bra ändå. Efter jobbet drog jag till backaplan en sväng. Provade ut ett par träningsskor som jag ska ha på Zumban, har ju haft mina löpardojor innan, men dom kör jag ju med ute nu så det är inte så bra. Hittade ett par as-sköna Reebok, svarta med lite rosa på. På rea också, perfa!! Det här med träning e fan inte gratis alltså. Först ska man ha ett kort, nästan 5000:- sen behöver man ju kläder vilket i stort sett kan kosta hur mycket som helst och skor, samma sak där. Sen ska man gärna ha en väska å lite andra tillbehör också. Ja som sagt, inte gratis.
På tal om träning så var lillan med en dagiskompis och hans mamma, när hon skulle träna idag. Innan dom skulle åka hem så kom en kille fram och sa att han ville att våra småttinga skulle komma på en fotocasting imorgon för ett katalog jobb. Hur kul låter inte det då?!! Vi får väl se om lillan vill åka dit imorgon. Vem vet, vi kanske har en toppmodell i familjen. Haha!! Natti natti!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0