Picknick

Gud såhär på semestern känner jag att det inte riktigt blir så mycket bloggande, men jag får knappa in lite i efterhand helt enkelt. I söndags så hade vi min kära systerson här på övernattning. Lillan är så himla glad i sina kusiner så hon var överlycklig. Han stannade även kvar ganska länge igår och på dagen tog vi våra cyklar och drog på picknick. Så himla mysigt. Vi köpte med festis, muffins och lite vindruvor å cyklade till en stor gräsplan där vi satt å fikade en stund. Efter det cyklade vi till stallet och hälsade på de få hästar som kommit hem efter sitt sommarbete. Hovslagaren var där och barnen fick med sej varsin hästsko hem. Där fanns en söt liten ponny som blev jätteglad när vi kom å ville klappa lite. Själv är jag lite sådär smårädd för dom större hästarna så vi nöjde oss med den lille. Det går bättre och bättre för lillan på hennes cykel nu och snart är det nog dags att plocka bort stödhjulen, trots att hon trilskas med att ha dom kvar. Vi har satt dom på det högsta och det är sällan dom är i backen. Hon är så stor vår lilla tjej. Om 3 veckor fyller hon 4, pluttenuttan!!
PicknickLoveHästsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0