Onsdag idag

Av någon anledning gillar jag onsdagar, jag vet inte varför men jag tror att jag alltid har gjort det. Mamma har alltid varit ledig på onsdagar och jag har tagit efter så jag är ledig varannan onsdag. Så himla skönt, med en ledig dag mitt i veckan. Det här dagen började vi med att ligga och dra oss lite på morgonen, dock inte för länge som kanske märks. Jag och lillan slängde i oss varsin skål med gröt och sen följde jag henne till dagis. Jag har ju en del att fixa inför den helgens kommande kalas. Lillan fyller 4 på fredag, min stora lilla tjej. Så idag ska det inhandlas presenter tänkte jag. Har redan handlat en del smågrejer, men vi brukar alltid köpa en stor grej också, eller ah inte ordagrant större utan en lite dyrare. Vi har velat lite fram och tillbaka och har nu beslutat oss för vad hon ska få. Förslagen har varit rutchkana, gungställning, studsmatta m.m. Men inget av detta blir det den här gången. Men hon kommer nog att bli überglad i alla fall.

Ikväll blir det Zumba igen. Vajre vecka har jag gått med mamma som gäst och betalat 80:- för ett pass, men idag ska jag bli innehavare av mitt alldeles egna träningskort. Gött!! Detta är stort för mej, haha!!! Så det blir till att köra Zumba hela hösten. Blir nog en del AfroPowerDance också, låter spännande.

Nä nu måste jag rusa.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Onsdag eftermiddagar dom veckor man jobbar är nästan lika bra som fredagar: Man har jobbat över halva arbetsveckan och har mindre än halva kvar :)

2010-08-19 @ 14:33:07
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0