Namnkalas och Tv-spelskväll.

Hej på er!!
Igår var en härlig dag. Lillan och jag var bjudna till Frida m. familj på namnkalas för lilla Ronja. Jag har ju då äran att få vara fadder till detta lilla söta barn. Jag känner på mej att min docka och lilla R kommer att bli såå bra vänner när dom blir stora och hitta på en massa jäkelskap å sånt precis som sina mammor. Lilltjejen fick massa fina saker och det bjöds på tacobuffé och tårta. Dom hade byggt in hela sin altan i ett stort partytält, väldigt käckt. Tyvärr hade jag missat att ladda kamerabatterierna så det blev inte en enda bild. När vi hade tackat för oss så drog jag å lillan vidare till Maria på lite myskväll. Lillan hade världens sockerkick och var högt och lågt hela kvällen. Vi kollade på Dansfeber vilket jag tyckte var sådär faktiskt. Det enda som var bra egentligen var Morgan Alling när han framförde en dans till What a feeling iförd svart lockig peruk och gympadräkt. Haha!! Han gick verkligen in för det. Så rolig. Efter det plockade Maria fram sitt supernintendo, det var en hit. Så kul med alla dessa gamla spel. Mario, donky kong, smurfarna och musse pigg på cirkus. Väldigt roligt.

Idag har vi varit på flygshow i säve, sååå jäkla häftigt va. Men nu är klockan mycket så det får bli ett inlägg om det imorgon istället. Puss och god natt!!

Bilderna har jag snott av Maria


Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad mysigt det var !

Älskar er! Puss

2010-08-29 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0