Herregud vilken helg!

Jag tror nog att jag kanske har varit en bit överstressad den här helgen. Födelsedag, kalas och kalas igen. Hade barnkalas för lillan idag och det vart jättelyckat. Lillan var helnöjd, massa fina presenter fick hon idag igen. Haha!! Ungarna fick korv och köttbullespett med pommes till. En av hennes kompisar kom till mej och sa att hon tyckte maten var jättegod. Gullepluttan!! 
Lillan tyckte i alla fall att det var jättekul att ha ett kalas med bara kompisar och det såg ut som ett bombnedslag när alla gått hem. Hennes rum ska vi inte ens snacka om. Jag tog tag i det och började städa, det slutade med att jag fick huvudvärk och att jag och lillan somnade skavfötters i hennes säng. Gott!!
När jag vaknade till igen efter en stund så plockade jag undan lite och sen la jag mej med en filt i soffan, hela huset var nersläckt och så kollade jag på film. Jag dööör säger jag bara. Har nog aldrig haft såna känslor till en film förut. Haha!! Längtar till den sista och avslutande delen. Kan nån gissa vilken film jag har sett tro?? Jaja, jag låter det vara osagt och hoppar iställer ner i min mjuka och goa säng brevid min älskade fästman. Imorgon ska jag på 4-årskontroll med lillan och sen ska det firas lite på dagis att hon fyllt år, med lite frukt och grejer.
Sen är det bannemej färdigkalasat. 3 kalas!! Helt sjukt.
Hemmagjord hallontårtaFödelsedagsbarnetKalasgästerFavvokusinFikaFiskedammMinstingenLekfarbrorDanni söker ny kärlekMina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0