Härlig kväll på packhuskajen

Igår (lördag) drog vi in till stan. Jag, Maria och Lillan. Jag funderade fram och tillbaka om lillan skulle få följa med och bestämde mej tillslut för att hon skulle det. Jag visste ju att hon skulle älska det. När vi kom in så tog vi oss en glass och gick vidare till dansgolvet där nått gött gäng sjöng till arvingarna som spelade. Grymma låtar också bland annat Bad Romance med Gaga. Haha, hela dansgolvet gungade och vi hade svinball. Efter en paus körde Arvingarna igång med lita gött sommargung och körde Eeeeloooiiisss som avslut innan nästa paus. Då halvsov lillan på ett räcke, men vaknade till när det small till och kom massa konfetti ner-regnandes över publiken. I pausen var det daansuppvisning med dansare från Lazars Dansskola, dom var jätteduktiga och vääldigt rörliga. Sen var det änna dags att åka hem. Så jag ringde Prinsen som kom och hämtade oss.
Maria åkte med hem och kollade skräckis. Vi kollade på Case 39 och halva filmen satt vi gömda under en filt, haha!! Vilka fegisar va. 

GöteborgshjuletSwing itPå dansgolvetViArvingarna på packhuskajenDansareGöteborgshjulet by night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0