Gött!!

Första dagen på jobbet avklarad efter semestern. Det var inte så illa som jag till en början hade trott. Dagen gick riktigt fort och det var till och med lite roligt att vara tillbaka (LITE sa jag). Efter jobbet fick jag kruxa mej igenom dörren då vi har en gigantisk byggställning utanför ytterdörren så det endast fanns ca 25cm för mej att klämma mej in igenom, men med min lilla slanka figur var ju det såklart inga problem. Värre var det för lillans cykel (hon skulle ju såklart "cykla UTAN stödhjul" (så heter det numera)) den fick vi ta genom köksfönstret. Haha, förbipasserande människor måste ha undrat. Vi tog oss en liten tur lillan och jag. Förbi hemma hos Maria för att låna lite lim till min fladdrande nagel.
Senare på kvällen kom Danni förbi, hon försökte förgäves att få med mej att käka donken. Icke sa nicke, blidde inget med det. Blir mest lite äcklad när jag tänker på donkenkäk. Så jag kokade mej lite noodles medans prinsen och Danni satt å tjocka te sej. Haha!! Sicka svin dom é. Hohoho...Hon fick nog lite ågren där ett tag Danni-Panni. Sen blev det lite läskig film som vanligt och nu blir det bums i säng...Alldeles för sent.

Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0