Antichrist - Det vidrigaste jag sett.

Antichrist
Jag å Danni satt och sökte igenom hela internet (kändes det som) igår efter en läskig skräckis. Det va ju svårt för sjuttan. Inte en enda läskis som man inte redan hade sett. Jag gillar filmer där man inte riktigt får se nått, utan det mest händer saker. Materia som flyttar sej utan att någon/något har vidrört det. Sånt som man för en stund kan tro att det är på riktigt. Meeen, det hittade vi ju ingen utan till slut fick vi ta nån bara å det blev Antichrist. Det var nog den mest vidrigaste filmen jag sett. På ett ställe kunde jag inte kolla, för då hade jag nog spytt. Riktigt grisig var den och jävligt (då menar jag jääääävligt) skum. Heeelt sjuka scener, dom har ju inte varit blyga direkt. Det första jag och Danni blev helt paffa över är när man får se i närbild (verkligen close up) hur ett par har sex. 
Vi undrade många gånger va fan det var för film vi hade fått tag på.
Han den dära Von Trier verkar ju kanske inte helt 100, eller?? Hur kan man få en sån idé. Nä fy fan, helt sjukt!!
Antichrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0