Allergisk?

Sitter och funderar på vad jag kan ha åkt på för skit nu. Tycker allt att det är lite lurigt att jag varje vår får nån slags förkylning. Funderar på om man kanske har gått och blivit lite allergisk såhär i pollentider. Oavsett vad, så är det skit. Väntar i alla fall på att min man ska komma ner från övervåningen (och med dessa ord sagt så klampar han ner för trappan). Nu ska vi nog se ifall det kommer nån bra film vi kan glutta på lite. Får nog ta å duka fram lite lördagsmys också. Lite grönsaker och go dipp till det såklart. Mumma!!!

Förresten så har jag jobbat idag också. Det var rätt mycket att göra och det är ju alltid kul. Trots det gick tiden förjä*la långsamt. Men till slut fick man åkt hem, idag också. Jag var så jäkla hungrig när jag kom hem. Åt ingen lunch på jobbet idag så det kanske inte är så konstigt. Så jag gjorde i alla fall min goda pastasallad när jag äntligen var hemma. Prinsen var och bytte mina däck (Man måste ju ha sommardäck nu för er som har missat det.) Så det var bara jag å lillan vid bordet idag.

Nä nu rycker prinsen i mej.

MiddagPastasalladLillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0