Dyyyyrrrtttt

Jag fattar ingenting. Kan man liksom höja en försäkring hur mycket som helst eller?? Jag har min försäkring hos ett visst bolag och förra året när jag skaffade denna så var det den billigaste försäkringen jag kunde hitta för min bil för tillfället. Nu har det visst vänt...Från att habetalat 600:- i månaden cirkus, såkommer det nu att kosta ej 800:- istället. Det är ju för fasiken en höjning på 35% nästan. Är det inte sinnessjukt. Lätt att dom förlorar i alla fall en kund på det. Imorgon vet jag en som sitter och ringer runt till olika bolag för att fixa ny försäkring. Hoppas inte att det räknas som icke skadefritt år bara för att grannen körde på min bil i höstas. Fasen asså, det är ju dyyyrt med bil.

Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0