Bubbles


Trots det trökiga vädret så blev det ju en tur till 4h-gården idag. Vi gick runt å tjingsade på de olika djuren och jag försökte få Lillan till att rida ett par gånger men hon ville absolut inte det. Fiska i fiskedammen ville hon inte heller, men efter en stund så bestämde vi att vi skulle göra det tillsammans och då vågade hon. Hehe!! Till slut fick hon napp och i påsen fanns såpbubblor och ett nyckelband. Hon blev överlycklig åt bubblorna speciellt. Hon älskar såpbubblor.
Vi var inne en tur i ladan och klappade kossorna lite. Jösses sicken sträv och framför allt låååång tunga dom har. Jag tyckte jag stog tillräckligt långt ifrån den, men då slängde han bara ut sin ca 20-25cm långa slibbiga sak och försökte rycka tag i min blommiga sjal..Hahaha!! Helt stört.
Till slut, efter en kokt med bröd och lite bollkastning så vågade sej lillan upp på hästryggen trots allt. Yees! Så duktig så min lilla docka.

Syrran å hennes gubbe lite griniga innan maten ;)
Minigrisar

Lillan och Smillis hos kossorna


MU!!!
Kossa

Lillfis fiskar i fiskedammen
Fiskedamm

Koppetikopp!!
Ponnyridning

Senare drog vi till en kinarestaurang i stan som syrrans kompis äger. Dom var tyvärr inte där då dom var i Hong kong, men det var trevligt ändå och mycket god mat. Till efterrätt bjöd dom på friterad banan med glass. Mmmm, det var första gången jag åt det och himla smarrigt var det måste jag säga.

Nu börjar prinsen bli lite uttråkad av att jag sitter och skriver massa skit här på bloggen så jag får väl slita mej. Imon är det jobb igen som gäller och en ny vecka som avslutas med barnmässan till helgen. Det ska bli såå roligt! Natti på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0