Varför gör jag så

Jag fattar inte varför det ska vara så svårt. Nu är klockan helt plötsligt halv 3. Hur f*n kunde det gå så fort.
Okej att det blev lite försenat med filmen förut och att jag fick spola tillbaka typ 4 gånger för att jag råkade slumra till. Det sjuka är att jag slumrade så fort. Oftast brukar det vara lite luddigt sådär vad i filmen man sist såg. Men idag va det solklart. Jag va helvaken vid en scen å i nästa sekund hade jag inte sett ett smack. Hmm!! Måste varit jäkligt trött. Det får man igen nu. Har ingen lust att sova alls. Sambon sover på soffan här brevid mej. Han har varit så duktig idag å satt upp foder runt dörrarna i hallen. My handyman!! Haha, ahvässt men bara när han vill och det händer inte alltför ofta vill jag lova. Man får helt enkelt ta vara på tillfällena :)

Nu ska jag i alla fall rycka tag i gubben min å hopp i säng. God natt!!

Spegelbild


Kommentarer
Postat av: Mikaela

klickar och fäljer den=P

2009-09-20 @ 11:18:27
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0