Storkbesök i släkten

Ja då kan jag meddela att jag blev moster för tredje gången igår kväll. Till en söt liten prinsessa. Hade föräldrarna här på lite lördagsmys å bara väntade på att telefonen skulle ringa.
Tidigare på dagen bjöd mamma å pappa på middag, tacooos. Mmmm! Gött va det.

Nu har jag i alla fall gjort mej iordning och ska åka iväg en liten sväng å köpa något fint till den lilla. Sen ska vi får träffa henne. Ska bli såå mysigt att få bebisgosa. Vi hörs senare då kommer eventuellt bilder på nykomlingen också. Hej så länge.

Tacos

Mamma


Kommentarer
Postat av: Vegotjej

De tatueringar jag har skulle jag nog istället kunna kalla för konstiga verk, istället för konstverk ;D Alla tatueringar har ju sina historier och mina har en mörk sådan bakom sig. Mina är inga vackra och unika konstverk utan tecken för dumma misstag från det förflutna :)

2009-09-13 @ 13:48:36
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0