Städdag idag?! Egentligen inte.

Tycker inte riktigt att en lördag är en toppendag för städning, men vad ska man göra. När jag kom ner imorse så upptäckte jag att kattf*n hade skitit på nya mattan. JÄTTEKUL!! Såna händelser är så sjukt irriterande å inte kan man säga till katten att Lille vän, Man får inte bajja på mattan!!! Det var ju garanterat inte meningen då han är en rumsren kisse annars. En liten olycka kan jag tänka mej. Detta utlöste ju i alla fall ett väldigt bra städryck hos mej. Så nu kör jag över rubbet. I alla fall här på undervåningen. Tar lite här å lite där. Har nog ingen speciell stategi i min städning skulle jag inte vilja påstå.

Bajs

Läs även andra bloggares åsikter om städning

Kommentarer
Postat av: Vegetarianen

Ja sånt är garanterat aldrig kul :( Men ja olyckor sker alltid. Skönt sen när allt är städat:) Är det en katt unge du har ? :)

2009-09-12 @ 13:56:38
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0