När vissa kroppdelar sover

Vaknade nyss efter att ha slumrat till lite gott på soffan. Otäckt sådär när vissa kroppsdelar sover vidare bara, som resultat av en konstig sovställning till exempel.. Usch! Ska nog ta å gå å borsta tänderna, fixa lite ansiktskur å sen hoppa i säng. Funderar på ifall jag kanske skulle orka hålla mej vaken så att jag kan läsa ut min bok. Nu har jag inte läst på ett tag, men jag har la runt 10 sidor kvar. Känns så himla dumt å onödigt att dra ut på det. Sist jag läste var jag ju tvungen att slå ihop för att jag inte kunde hålla uppe ögonen längre. Så kan det gå. Nu blir det sängen i alla fall. Natti på er! Förresten!! Vart tog bilduppläggningsverktyget vägen?? Och alla andra också för den delen?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sov gott! :)

Spana gärna in min blogg :)

2009-09-04 @ 00:02:28
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!



Vilken fin blogg du har!



Kul att du hittade "hem" till mig...och nä 50 är inte så jättebra ;-)



Susanne



2009-09-04 @ 08:01:29
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0