Mums mums

Mat
Har precis slängt i mej lite mat. Blir alltid så himla hungrig om kvällarna. Idag så hade jag lite rester kvar av min goda pasta å kycklingrätt som jag gjorde häromdagen. Mums!! Så himla gott, så nu e jag proppmätt.
Kändisdjungeln står på i bakgrunden också. Va dom babblar, haha! Tänk vilket äventyr egentligen att få åka iväg å bo i typ 2-3 veckor i djungeln. Vilken upplevelse. Hade jag gärna gjort. Kanske inte äta massa äckliga saker å sån skit i och för sej.

För övrigt så har det inte hänt så jättemycket idag. Satte lite plattor på jobbet, skitsnygga. Funderar på om man skulle ha dom på gästtoan här hemma. Himla najs. Kan lägga in en bild sen när det är klart.
Här hemma va det bara lite mys med dottern innan hon skulle nana. Åh va go hon är.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu vart jag hungrig. :)

2009-09-25 @ 11:09:39
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0