Middagsplanering

Kom nyss hem från jobbet. Är alldeles ensam här i mitt stora hem, lugnt å skönt är det. Familjen kommer nog om en liten stund, då blir det full rulle såklart. Sitter å funderar lite över middagen. Har tagit fram kycklingfiléer och tänkte jag skulle göra något gott av det, men vad? Är så himla fantasilös vad det gäller mat. Brukar alltid köra på samma säkra kort. Jaja, vi får se vad jag hittar på för nått. Va händer annars idag då? Lördag å allt, imon e det söndag å sen e det dags för jobb igen. Kanske kommer det någon bra film. Förra helgen hyrde vi ju en film som hette MOTSTÅND. Mycket bra film tyckte jag, sambon tyckte väl att den va lite seg. Men men. Den handlade i alla fall om andra världskriget och judar som flydde och gömde sej i skogen där dom byggde upp hela små samhällen till slut. Den va över två timmar å jag lyckades hålla mej vaken hela tiden. Baserad på en sann historia också, därför blev den nog extra bra. Usch, nä nu kurrar magen. Ska gå å kolla till kyckligen som ligger på tining. Vi hörs igen sen.

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

vill du börja tjäna pengar på din blogg? kolla in mitt senaste inlägg för att få reda på hur :)

2009-09-05 @ 16:29:11
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0