Kinamat

Är lite småhungrig måste jag säga. Blev så himla sugen på Kinamat när jag hittade en bild i kameran som beskrev ganska så bra vad jag fick till lunch idag.
Brukar alltid bara äta den stekta kycklingen, men nu har jag vågat prova mej fram med andra rätter också. Vegetarisk vårrulle till exempel. Hade det vart för ett år sen hade jag nog aldrig stoppat den i munnen. Samma sak med den friterade kycklingen. Men MUMMA så gott det är!! Undrar om Jenny går med på Kinan på torsdag också.
KinamatGlass i stora lass
Just det ja, dom har ju börjat med glass i buffén också. Kan det bli mycket bättre än så?


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

haha, åh vad gott med glass i buffen!!! :)

2009-09-02 @ 05:39:15
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0