IKEA i all ära

Men fy fan för att sätta ihop skiten. Jag älskar att gå å shoppa på Ikea, bland annat alla småprylar man brukar få med sej å så. Men häromdagen köpte jag en tv-bänk, igår skulle jag bygga ihop den. Höll på att smälla av bara jag öppnat lådan som påsarna med beslag å skruvar å plugg låg i. Jeezes!! Kunde dom inte skicka med en liten gubbe som satte ihop det också. Det tog med hela kvällen igår. När jag sen kom till själva finalen så märker jag att det fattas två hål (som måste finnas där för att få lådan på plats). Så kvart i ett inatt åkte borrmaskinen fram. Herregud! Va jag va trött då. Nu är det bara plasten kvar, den tar jag bort i eftermiddag. Idag är min kropp helt slut. Ska dra till jobbet alldeles strax. Imon är jag ledig, gott!!
Hörs sen.

Bygga ikeamöbelFärdig ikeamöbel


Kommentarer
Postat av: maddie

att bygga ihop skiten e såå tråkigt!

2009-09-01 @ 10:06:24
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet ,

ja så enkelt som citygross, tror dock de finns överallt de där träden :) Brukar vara mindre dock !

2009-09-01 @ 11:40:08
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: frida...

tyckte den va väldigt fin.... synd att ja inte kunde hjälpa dig.... gör de gärna nästa gång du köper nåt... tycker sånt e roligt...

skit i att ta av plasten... babyblå.... hehe....

pöss

2009-09-01 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0