Lyxliv i Hollywood

Nu känner man verkligen att hösten är här. Så fort det blåser till lite utanför dörren så dröser det ner en massa löv. Usch, jag vill inte. Fast i och för sej. Man kryper upp i soffan till någon bra film med en gosig filt, en stor kopp varm choklad toppad med vispgrädde och massa tända ljus överallt. Eller en go kofta, ett par långa strumpor i ett par goa varma stövlar och en mysig halsduk till det. Ja okej då, det kan vara rätt mysigt ändå då. Bara det inte behöver regna hela tiden.

Ikväll kryper jag upp i soffan till Svenska Hollywoodfruar som kör igång. Alltid kul att titta på folk som lever i lyx. Men dom är ju så överdrivna, ser ut som tre bimbos. Får se om man ändrar uppfattning efter att ha sett det.

Svenska Hollywoodfruar

Skulle du vilja leva ett lyxliv i Hollywood? Jag hade nog kunnat tänka mej lite lyx, men om det skulle vara i just Hollywod vet jag inte. Jag trivs ganska så bra här. Men några miljoner på kontot hade jag inte tackat nej till.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: jo jag har sett det med. haha ja faktiskt, dom får gärna byta tillbaka :)

2009-09-14 @ 20:34:30
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Heleena

Jag tackar inte heller nej till lite lyx men det jag såg på tv igår avstår jag mer än gärna ifrån : )



/Heleena

2009-09-15 @ 08:14:43
URL: http://heleena-stenbock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0