En strålande dag

Håller på att fixa iordning mej för att gå till jobbet om sisådär 40 minuter. Det e jävligt segt att jobba på helgerna faktiskt. I alla fall när man har barn. Innan lillan kom till världen så spelade det liksom ingen roll, men nu är helgerna såå värdefulla. Värst e när jag jobbar både lördag och söndag, men det blir först om 2 veckor. Usch! Jag fasar för dom helgerna. Inte alls kul.

Hoppas att solen fortsätter att visa sej även efter att jag slutat jobba. Då blir det nog en liten promenix. I övrigt så får vi se vad denna dagen har att komma med. Jag vill sätta lister i hallen, men vi får väl se vad gubben känner för. Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Maria

Min fina!

2009-09-20 @ 17:34:54
URL: http://marialundbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0