Saturday 090926

Började dagen med en stadig frukost. Stekt ägg med köttbullar och wienerkorv. Gud så gott! Fast det var ju ett par timmar sen så nu börjar det allt bli tomt i magen igen. Sambon är iväg och köper en list lillan somnade på soffan till Små Einsteins. Hon älskar det programmet och sitter oftast och sjunger med å klappar å viftar med armarna. Kul med barnprogram där dom får med barnen i rörelserna så dom inte bara sitter å slappar haha.
Jag ska ta å börja med middagen nu i alla fall. Kyckling med ris och currysås får det bli idag. Gött!!
För övrigt har det inte hänt så mycket idag ännu. Jag känner att dom senaste helgerna har varit riktigt händelselösa och tråkiga. Snart får det hända nått. Jag tror jag behöver ut på lite rajtan-tajtan. Va riktigt längesen nu.

Frukost


Nu har vi precis ätit, fick aldrig skickat iväg det jag skrev tidigare. Så kan det gå.
Kvällen idag ser i alla fall ut som så att min goaste Frida ska komma hit. Sen ska vi dra å hyra en film. Vad finns det för bra filmer att hyra nu egentligen? Jag har ingen koll alls. Eftersom att det är lördag så lör det ju bli en gottepåse å lite sånt smarrigt också. Vi hörs senare.

Kyckling å ris

Närbild


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-09-26 @ 20:00:47
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0