BIO: Flickan som lekte med elden

Flickan som lekte med elden
Det var med höga förväntningar jag styrde stegen mot bergakungens salar ikväll. Jag har tyvärr inte haft äran att se Män som hatar kvinnor ännu men tänkte att det spelar ingen roll. Min jobbarkompis Jenny var så snäll och gick igenom va den handlade om idag under lunchen så jag i alla fall va lite insatt när jag skulle se Flickan som lekte med elden. Oj vilken bra film. Nu får jag nog ta och se den första också. Så spännande från början till slut och så bra skådisar. Helt klart en 5-poängare. Kommer det fler? Det gör det va? Då måste jag se den också.
Riktigt bra film. Har du inte sett den, så se den! Se gärna ettan också om du inte redan gjort det.

 Jag & Maria
Jag & Maria laddade inför filmen

 

Läs andra bloggar om Flickan som lekte med elden, Män som hatar kvinnor, Bio, Bergakungen

Kommentarer
Postat av: tess lager

det kommer en tredje och sista film i nov eller dec... dom e så grymma. Klart bästa svenska filmer som hjorts, ja tycker att 1:a va bättre. Kram

2009-09-30 @ 12:48:13
Postat av: Linn F

Hoppas ni hade en superkväll! Absolut kan du börja med att hyra den :) Jag har haft en superdag (igår), klippte av mitt långa, långa hår :)

2009-09-30 @ 12:59:07
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Sv: tackar tackar :)

2009-09-30 @ 14:59:01
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0