Stan en sväng

Jag och syrran plus ungarna tänkte dra en sväng till stan idag. Hoppas verkligen att jag kan hitta mej en kofta eller eventuellt ett par kängor. Kofta jag beställde från H&M kommer ju inte förän i v.45. Det är ju bara ca en månad kvar, suck! Nämen stan blir det idag i alla fall. Är lite sugen på att kika lagerhaus också. Det va så längesen, Zara tänkte jag också smita in på. Gud va det ska bli kul med lite shopping!! Hör sen då.


Detta söta armbandet köpte jag förresten på H&M's barnavdelning häromdagen. Jag hittar ofta precis sånt som jag är ute efter på barnavdelningen. Undrar om det är för att plagg och sånt är mer praktiskt där. Har sett hur många koftor som helst på barn som bara finns i för små storlekar...Tyyypiskt!!
Armband med nitar

Läs även bloggar om Shopping, armband, barnavdelning, H&M

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker HM ofta har jättelång leveranstid. Tittade på en jacka där jag tänkte beställa men när jag såg leveransvecka (slutet av NOVEMBER) så sket jag i det.. dåligt tycker jag!

2009-10-07 @ 10:46:04
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0