Sälja sitt liv för kärleken

Jag tycker det verkar rätt så idiotiskt. En tjej som träffade en kille och blev kär. Hon ville flytta till honom på andra sidan jorden och bestämde sej för att sälja sitt liv. Hon la ut det på Tradera. Alla sina prylar, alla sina minnen. Är det värt det, undrar jag? Skulle du sälja ditt liv för att flytta till kärleken? Tänk om det inte är så bra som det verkade och dom gör slut. Vad har hon då? Ingenting. Eller är det kanske bara jag som tänker så, jag som är för feg för att våga chansa? Mycket möjligt, jag skulle i alla fall aldrig sälja mitt liv för en flirt.


Till artikeln


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Jag skulle nog inte heller göra ett så vågat språng! Eller jo kanske ändå. Men lite beroende på vilken trygghet man får i det nya landet. Och om vet att man har en livlina här om allt skulle braka?



Men visst är det sjukt våghalsigt, nästan dumdristigt!



Pratade faktiskt med en väninna om något liknande idag. Hon lämnade bort sina bästa vänner (sina katter) för kärleken. han var sjukligt allergisk. Det var också henne kommentar till honom när han frågad om att flytta ihop. "Du vet vad du ber mig om nu va? Så det är huvudet av om du lämnar mig sedan" ;o)

2009-10-01 @ 22:31:26
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Kiqi

Det gick kanonfint! De har 2 små söta pojkar idag stället ;o)

2009-10-03 @ 21:13:22
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0