PlastikKirurgerna

Kollar på PlastikKirurgerna som har premiär idag på tv4+. Jag älskar dokumentärserier som utspelar sej på sjukhus eller andra typer av kliniker. Idag får man följa folk som gör större bröst, mindre näsa, tatuerar eyeliner och lite annat skoj. Själv skulle jag nog aldrig göra några ingrepp på min kropp. Eventuellt strama åt magen senare i livet när man är färdig med barn och sånt.

Gillar du också sådana program får du inte missa nästa tisdag klockan 20.00 på tv4+.

Plastikkirurgerna

Läs även andra bloggar om Plastikkirurgerna

Kommentarer
Postat av: sofia

jag gillar också sånt :D

2009-10-06 @ 21:11:16
URL: http://flufffys.blogg.se/
Postat av: Bodil

Kollade med ett halvt öga, och blev faktiskt ganska illa berörd. Att låta sin 9-åring operera sina öron för att han blir mobbad, ja, det känns som att det är att börja i totalt fel ände...

2009-10-06 @ 21:16:41
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0