Julklapps-shopping på Ullared

När jag väl lyckats ta mej in i min lilla bil så bar det av mot Ullared. Dagis hade studiedag idag och då fick man vara hemma från jobbet. Bara det att alla andra skolor och förskolor i landet också var stängda. Det plus löning, jag kunde nog inte tajmat min tur mycket bättre än så. Det var kö när vi kom fram. Har inte köat till Gekås sen jag va liten. Då kunde man stå i flera timmar, runt halva stan. Idag gick det rätt fort och vi var väl inne efter 40 minuter eller nått i regnet.
Köpte en del julklappar faktiskt, till barnen i alla fall. Så roligt. Och ett par tidiga till mej såklart.
I övrigt så fanns det inte jättemycket kul, men bara att gå där är ju ett nöje.

Köpte gardinkappa, löpare och brödkorg i samma matchande prickar. Läckert, eller hur!?!
Prickigt till köket

Jättegosig Hoodie, halsband och två linnen som jag hittade på MAMA faktiskt. Hur mysiga som helst.
Kläder


Läs även andra bloggar om , , , ,

Kommentarer
Postat av: emma

passar bakgrunden på bloggen också ;)

2009-10-27 @ 08:23:59
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: Frida

Såna linnen hade ja velat ha..... måste åka te ullared.... =)

2009-10-30 @ 09:38:00
Postat av: Stefan

Såg du TV-serien Ullared igår?

2009-11-03 @ 16:08:21
URL: http://omtvserier.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0