Äta med pinnar

Visste inte riktigt vad jag skulle göra av den här dagen. Det slutade med att Maria kom hit å vi åt lite goa nudlar. Min lilla onge e nog dålig....Hon ville absolut ha mammas pinnar att äta med, haha sure tänkte jag och fick lång näsa. Det gick ju skitbra. Hon e bättre än mej ju.. Efter nudel-lunchen vred å vände vi oss lite i funderingar över vad vi skulle hitta på. Till slut drog vi till Ikea. Den funkar alltid :) Kom ju på att lillan faktiskt är så stor nu så att hon får hänga i Småland, sagt å gjort. Vi skrev in henne där och hon va så söt när hon gick iväg alldeles ensam in i stora lekrummet. Sötnos!! Efter en halvtimma ringde dom å sa att hon ville minsann inte vara kvar. Jag frågade henne varför och då sa hon att pojkarna hade varit dumma mot henne. Stackars mammas lilla fis. Då kände jag mej så hemsk som släppte in henne där över huvud taget. Men det va ingen fara, hon var ju inte ledsen eller så. Frågan är bara om hon vill gå in där någon mer gång. Hon kanske får bli lite större först och kanske ha någon annan med sej.

Äter med pinnar

Läs även andra bloggares åsikter om Ikea, Småland, Nudlar, Äta med pinnar

Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

hihi, lägger till dig med <3

2009-10-12 @ 00:07:39
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: mamma

pussungen. jag längtar efter henne. Jag vill ha nya bilder till min mail

2009-10-13 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0